23 lipca rozpoczęło się wielkie odliczanie. Na pociągach kursujących z Łodzi do Warszawy zawisła liczba 365 - tyle dni miało pozostać do rozpoczęcia "operacji na otwartym mieście", czyli do rozpoczęcia kopania tzw "wielkiej dziury". Wyznaczałoby to datę początku prac na lato 2010 roku.
Niestety, jak ostatnio wiadomo, do roku 2011 ma być gotowe jedynie studium wykonalności tego projektu (budowa podziemnego dworca Fabrycznego wraz z modernizacją linii kolejowej od stacji Łódź Widzew do stacji Łódź Fabryczna), natomiast realna data rozpoczęcia budowy to rok 2012.
Optymiści sądzili, że w roku 2014 pojedziemy tunelem łączącym Dworzec Fabryczny i Kaliski, tymczasem do tego terminu może być problem z ukończeniem samej stacji Łódź Fabryczna...
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
1 komentarz:
Coś mi się wydaje, że w obecnej sytuacji projekt może zostać odłożony na dużo później- wszak te pieniądze można zagospodarować znacznie lepiej, na przykład wyburzyć jeden czy dwa kwartały kamienic albo zbudować jakieś akwarium...
Prześlij komentarz